Beskyt Graceland Randers Navnet!
Contact the author of the petition
Guest#151 Oct 05, 2015, 08:26
This comment has been removed by the person who wrote it.
Guest#153 Oct 05, 2015, 11:17
Let Graceland Randers name the way it is! It is a great place for all the European fans
This comment has been removed by the author of the petition.
Guest#157 Oct 07, 2015, 14:32
Graceland Randers, er et super Elvis museum, og det bør absolut bestå, under navnet Graceland Randers
når vi besøger Graceland Randers, og når vi hører navnet Graceland tænker vi på vort dejlige besøg i Memphis for nogle år siden.
når vi besøger Graceland Randers, og når vi hører navnet Graceland tænker vi på vort dejlige besøg i Memphis for nogle år siden.
Guest#158 Oct 07, 2015, 14:58
i Signed this because i want to share my frustration with Henrik and thouseds others who believe in this project. Not only did Henrik knudsen legally went the right way before starting up this Graceland randers project. He was in his good right to name it like he did. I think what they try now in the US is to prevent something successfully to a) continue or B) they want to have their share of the success. BUT I think they forget the effect that Graceland randers also has in the us.they get
A lot of visitors etc due to people being introduced to the king over here and who get so dedicated to the king and want more. Then they go to Memphis.
A lot of visitors etc due to people being introduced to the king over here and who get so dedicated to the king and want more. Then they go to Memphis.
Guest#159 Oct 07, 2015, 17:54
Regner med det er rigtig det du har skrevet, så jeg vil gerne hjælpe jer, så Greeceland består. Denne stævning tyder på at det er nogle pengegriske personer der står bag denne retsag.
Guest#161 Oct 07, 2015, 19:22
Elvis ville givetvis være glad og stolt af Henrik Knudsens initiativ, der har været ufatteligt flot og stort.
Alle Elvis nærmeste burde være meget,meget stolte og glade for Graceland Randers!
Alle Elvis nærmeste burde være meget,meget stolte og glade for Graceland Randers!
Guest#162 Oct 07, 2015, 20:44
Der er andre firmaer der bruger navnet Graceland,en dametøjbutik i Kbh.Et skofirma fra Tyskland
Guest#163 Oct 07, 2015, 21:04
Fordi jeg er stor Elvis Fan, og fordi jeg ikke kan se at det ikke skulle hedde Graceland - Det er kun fordi der er nogle snobber i USA.
Guest#164 Oct 07, 2015, 21:33
Just hate when a great idea and passion shall fall for other People's greed
Guest#165 Oct 07, 2015, 22:09
Tak til Henrik for dit store arbejde med at genskabe The Kings Graceland i Graceland Randers
Tak for store oplevelser
Tak for store oplevelser
Guest#166 Oct 07, 2015, 22:41
For at beskytte det danske hjem sted for Elvis Presley fan
Guest#167 Oct 07, 2015, 23:30
Det er enten grådighed eller nidkærhed, De skulle skamme sig!
FUCK Dem.
FUCK Dem.
Guest#168 Oct 08, 2015, 05:30
Graceland Randers er med på å hedre Elvis, samt formidle hans historie og virke. Og skape interesse for mannen Elvis og hans musikk noe som er viktig også på utsiden av USA.
Guest#169 Oct 08, 2015, 06:03
Fordi jeg ikke mener det er nogen trussel for Graceland i USA,
og de nyder vel også godt af alle de penge vi bruger på Elvis
og de nyder vel også godt af alle de penge vi bruger på Elvis
Guest#170 Oct 08, 2015, 06:25
Der findes også et skomærke der hedder Graceland... det er vel egentlig mere "tvivlsom" i sammenhængen... http://www.deichmann.com/DK/da/shop/search.html?q=graceland&submit=Find
Guest#171 Oct 08, 2015, 06:41
i was talking to someone i know that was very close to Elvis he reminded me that "graceland" was called that when Elvis bought it so EPE should have no claim over the name are EPE also going to sue paul simon for calling his album graceland ..........i have never been to graceland randers but i have been to memphis 6 times so far graceland randers is a great place to visit good luck henrik the fans are behind you!!!!!!!!!!!!!!
Guest#172 Oct 08, 2015, 10:23
det skal da hedde graceland randers
Guest#173 Oct 08, 2015, 10:55
Jeg holder meget af Elvis og hans musik og sang. Jeg synes også det er et pragtfuldt sted, Henrik har skabt med Graceland Randers.
Guest#174 Oct 08, 2015, 13:44
af veneration for projektet "Graceland Randers" og Henrik
Guest#175 Oct 08, 2015, 15:14
Graceland Randers har været kraftig medvirkende til min interesse for Elvis og hele hans livsværk, som har medført vi 2 gange været på Graceland i Memphis og har planlagt endnu en tur til næste år! MEN denne retsag gør vi afventer bestillingen af turen. Vi vil ikke støtte yderligere op om EPE !
Søren og Lillian Christoffersen
Søren og Lillian Christoffersen
| This discussion has been closed. |